Skip to content

FAQ mijn Total Club account

Indien je persoonlijke gegevens gaan wijzigen of zijn gewijzigd, dan kun je dit zelf aanpassen in je account.  Nadat je bent ingelogd kun je in het menu via de optie "mijn gegevens" de wijziging doorvoeren. Een naamswijziging kan vanwege veiligheidsoverwegingen alleen schriftelijk worden doorgegeven. Je kunt je verzoek tot naamswijziging via het contactformulier op www.total.nl naar de Total Club klantenservice sturen. 

* Check je spaarpasnummer, deze begint met 99.
* Check of je wachtwoord nog klopt.
* Check of je je Total Club kaart wel hebt geregistreerd. Zo niet, registreer je kaart eerst. Zorg dan wel dat je je kaart minimaal één keer op het station gebruikt.

Lukt het hierna nog steeds niet? Neem dan contact op met onze Total Club Klantenservice.

Voor het aanvragen van een wachtwoord ga je naar de pagina van Total Club. Vervolgens vul je het formulier volledig in. Nadat je het formulier hebt verzonden ontvang je per e-mail een 4-cijferig wachtwoord

Controleer of de email in je spam of ongewenste e-mail is beland. Indien dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice, zij sturen het wachtwoord opnieuw toe.

In dit geval dien je eerst de oude Total Club kaart te registreren zodat je een wachtwoord ontvangt. Daarna kun je de passen koppelen.

Het menu "Pas vervangen" gebruik je wanneer je een nieuwe Total Club kaart hebt ontvangen ter vervanging van je oude kaart. Door gebruik te maken van dit menu worden alle gegevens één op één van de oude Total Club kaart overgezet naar de nieuwe spaarpas, inclusief je huidige spaarsaldo. Zorg wel dat beide passen geactiveerd en geregistreerd zijn op dezelfde gegevens.

Indien beide Total Club kaarten zijn geregistreerd, is het mogelijk dat de ingevoerde gegevens van beide kaarten niet overeenkomen. Controleer alstublieft de gegevens van beide kaarten en vervang alsnog je Total Club kaart.

Je kunt Total Club punten overboeken indien je op meerdere Club kaarts spaart om zo alle gespaarde Total Club punten gezamenlijk te kunnen gebruiken om cadeaus te bestellen. Alle Total Club kaarten blijven, nadat de punten zijn overgeboekt, actief. Je kunt ieder afzonderlijk gewoon weer verder sparen. Ook is deze optie te gebruiken indien je een oude Club kaart bent verloren

In geval van verlies / diefstal of beschadiging van de Total Club kaart, kun je deze blokkeren.

Vanwege de wet persoonsgegevens en de procedure die Total Nederland hanteert is het voor ons niet mogelijk om een spaarpas welke geregistreerd is op een persoonlijke naam om te zetten naar de bedrijfsgegevens zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar. De rechtmatige eigenaar van de pas dient schriftelijk contact op te nemen met de klantenservice van Total Club. De rechtmatige eigenaar dient aan te geven dat hij/zij afstand doet van de gespaarde Total Club punten en aan te geven dat hij/zij toestemming geeft om de Total Club kaart op naam van het bedrijf te zetten. Dit met ondertekening van naam, adresgegevens en geboortedatum. Om bovenstaande in de toekomst te voorkomen adviseren wij om bedrijven welke meerdere spaarpassen in bezit hebben, om deze passen voor uitgave te registreren op naam van het bedrijf alvorens deze aan de chauffeurs mee te geven. Hierdoor kunnen deze altijd doorgegeven worden en vervalt het recht op de punten door de gebruiker van de pas.

Je kunt dit schriftelijk aan onze klantenservice melden, zij maken dit graag voor je in orde.

NOG GEEN ANTWOORD OP JE VRAAG? KLIK HIER  EN GA TERUG NAAR DE CONTACTPAGINA