Skip to content

De lancering van de in 2020 geïntroduceerde nieuwe kleinverpakkingen werd opgevolgd door The New Lub Game. Deelnemers gingen hierbij de strijd met elkaar aan om de felbegeerde titel ‘The New Lub King 2021’ binnen te slepen. Accountmanager Jos Alblas heeft de drie deelnemers met de hoogste score persoonlijk gefeliciteerd en de prijzen overhandigd. Alle deelnemers hebben bovendien een vissershoedje gekregen met daarop de pakkende tekst ‘IK SMEER ‘M’.

De prijzen

De top 3 heeft hoofdprijzen uitgereikt gekregen. De eerste winnaar kan zijn drinken op de werkvloer lekker koud houden dankzij een splinternieuwe koelkast mét inhoud. De tweede winnaar nam een koffiezetapparaat in ontvangst. De derde winnaar kreeg een professionele grill om tosti’s en panini’s mee te maken.

Frissere uitstraling en informatiever

De verpakking van Total smeermiddelen heeft vorig jaar een nieuwe uitstraling gekregen. Met een krachtig, aansprekend design en nieuwe logo’s vallen de flacons (0,25 en 0,5 liter), flessen (1 liter) en cans (5 liter) nog beter op. De grotere labels zijn bovendien beter afleesbaar en informatiever. Ook OEM-goedkeuringen zijn vermeld. 
Het assortiment is ook duidelijker gecategoriseerd in drie kleurniveaus: platinum gold top, silver mid en bronze basic.

De winnaars

 

*Foto links (Sakko Commercial BV) geëindigd op de eerste plek.
*Foto rechts (Bouwmans Oliehandel BV) geëindigd op de twee plek.
*Het bedrijf dat op de derde plek is geïndigd wilt niet meegenomen worden in externe communicatie.

bekijk ook