Veelgestelde vragen TOTAL Clubcard

Ik wil mijn Power Points pas vervangen door de nieuwe TOTAL Clubcard, maar het lukt niet. Wat moet ik doen?

Procedure Power Points spaarpas vervangen:

1. Haal uw nieuwe TOTAL Clubcard gratis op bij het Total tankstation
2. LET OP! Gebruik de TOTAL Clubcard minimaal één keer op een Total tankstation
3. Log in op "TOTAL Clubcard"
 met uw Power Points spaarpasnummer en wachtwoord
4. Klik op “spaarpas vervangen” (links in het menu)
5. Voer uw TOTAL Clubcard nummer in bij “Nieuw spaarpasnummer” en herhaal dit
bij “Bevestig uw spaarpasnummer”
6. U ontvangt een bevestiging per e-mail
7. Uw punten zijn nu overgeboekt en uw Power Points spaarpas is (definitief) geblokkeerd

 

Waar kan ik TOTAL Club punten sparen?

Total Club punten ontvangt u bij de deelnemende Total tankstations in Nederland. 

Waar kan ik een TOTAL Clubcard aanschaffen? 

Bij ieder deelnemend Total tankstation in Nederland kan een TOTAL Clubcard gratis worden opgehaald. De spaarpas kan direct voor spaartransacties worden gebruikt. 

Om uw nieuwe spaarpas te kunnen registreren dient u deze minimaal één keer te hebben gebruikt op een Total tankstation zodat uw spaarpas wordt herkend in het registratiesysteem. 

Voor het registreren van uw Total Clubcard gaat u naar "TOTAL Clubcard" en klikt u "registreren" aan. Hier treft u diverse links aan die u heel eenvoudig naar de pagina "vraag een password aan" brengen. Hier volgt u alle beschreven stappen, waarna u per e-mail een password ontvangt. 

Waar kan ik de TOTAL Club cadeauartikelen bekijken en bestellen?

Het hele assortiment van het TOTAL Club cadeaumagazine is online beschikbaar op "Webshop". Heeft u genoeg gespaard voor het cadeau van uw keuze? Ga dan naar de webshop of een deelnemend Total tankstation en bestel snel! U kunt uw cadeaus ook via de TOTAL Club Klantenservice bestellen. Let op: om cadeaus via de webshop te bestellen dient uw TOTAL Clubcard te zijn geregistreerd en dient u ingelogd te zijn. 

Hoe kan ik VVV Cadeaubonnen bestellen?

Bij vrijwel alle Total tankstations is het mogelijk om direct een VVV Cadeaubon mee te nemen wanneer u hiervoor 1.250 TOTAL Club spaarpunten inwisselt. Uiteraard kunt u ook bij de TOTAL Club Klantenservice één of meerdere VVV Cadeaubonnen bestellen. 

Op welke artikelen kan ik TOTAL Club spaarpunten sparen? 

TOTAL Club spaarpunten sparen gaat razendsnel, want in tegenstelling tot andere spaarsystemen ontvangt u bij aankoop van élke liter benzine een TOTAL Clubpunt en bij Excelliumbrandstof maar liefst TWEE TOTAL Clubpunten! Op alle overige aankopen (met uitzondering van tabak, telefoonkaarten, krasloten, postzegels en soortgelijke (service-) artikelen) ontvangt u 1 TOTAL Clubpunt per € 1,00. Ook bij de aankoop van een Car Wash programma ontvangt u 1 TOTAL Clubpunt per € 1,00. 

Wat is mijn TOTAL Club saldo? 

U kunt uw TOTAL Club saldo opvragen op "Webshop". Hier logt u in met uw spaarpasnummer en password. Daarna kunt u uw saldo raadplegen. 

Daarnaast kunt u contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer: 0900 - 0400 448 (€ 0,20 p/min) of een e-mail sturen naar info@totalclub.nl om uw saldo op te vragen.

Let op: in beide gevallen dient u uw naam en TOTAL Clubcard pasnummer te vermelden. 

Kan ik mijn TOTAL Club spaarpunten inwisselen/verzilveren tegen contant geld? 

Ja, het is mogelijk om uw TOTAL Club spaarpunten te verzilveren. U kunt dit regelen via de deelnemende Total tankstations. Ook kunt u uw gespaarde TOTAL Club spaarpunten via "Uw profiel"   verzilveren indien u uw eigen account heeft aangemaakt. In het menu “Uw account” kiest u dan “Punten overboeken naar bankrekening”. In beide gevallen dient uw TOTAL Club Card te zijn geregistreerd en dient uw Nederlandse bankrekeningnummer bij ons bekend te zijn. Met een minimum van 1.250 spaarpunten kunt u uw spaarpunten  verzilveren. Uitbetaling vindt plaats € 0.006 per spaarpunt. Het bedrag wordt binnen 14 dagen bijgeschreven op het door u opgegeven bankrekeningnummer.  

Mijn persoonlijke gegevens zijn veranderd (adreswijziging, getrouwd, e.d.). Wat moet ik doen? 

Indien uw persoonlijke gegevens gaan wijzigen of zijn gewijzigd, kunt u dit zelf aanpassen middels uw account op "TOTAL Clubcard". U klikt op "uw account" om vervolgens in te loggen en uw gegevens te wijzigen. 

Een naamswijziging kan vanwege veiligheidsoverwegingen alleen schriftelijk worden doorgegeven. U kunt uw verzoek tot naamswijziging sturen aan: 

TOTAL Club Klantenservice
Postbus 104
6000 AC WEERT 

Ik ga verhuizen. Wat gebeurt er met mijn TOTAL Clubcard? 

Indien uw persoonlijke gegevens wijzigen of zijn gewijzigd, kunt u dit zelf aanpassen middels uw eigen account op "Total Clubcard". U klikt op "uw account" om vervolgens in te loggen en uw gegevens te wijzigen. 

Ook middels de verhuisservice van TNT Post kunt u aangeven dat u gaat verhuizen of bent verhuisd; TOTAL Club wordt dan vanzelf ingelicht en uw saldo verhuist met u mee!

Uw saldo blijft in alle gevallen gewoon behouden. 

Wat kan ik met mijn TOTAL Clubcard sparen? 

U kunt met de TOTAL Clubcard sparen voor méér dan 100 artikelen! Vraag dus naar de catalogus bij een deelnemend Total tankstation of surf naar "TOTAL Clubcard"

Wat is de levertijd van een cadeau? 

In principe geldt een levertijd van 4 werkdagen waarbinnen TNT Post het pakket bij u thuisbezorgt. Het kan echter voorkomen dat meerdere TOTAL Club klanten dezelfde keuze hebben gemaakt en dat de voorraad tijdelijk is uitgeput. Wij streven er in ieder geval naar om u binnen 3 weken na de bestelling te informeren over leverproblemen. 

Heeft u na 3 weken uw bestelling nog niet in huis en bent u niet geïnformeerd over leverproblemen, dan raden wij u aan om contact op te nemen met onze klantenservice (tel. 0900 - 0400 448, 20ct p.m.) voor actuele informatie omtrent de status van uw bestelling. 

Hoe zit het met de garantiebepalingen van het bestelde artikel?

Op bijna alle aangekochte producten uit de TOTAL Club catalogus heeft u, volgens de normaal geldende fabrieksvoorwaarden, garantie. Voor informatie omtrent uw specifieke product kunt u zich wenden tot de klantenservice (tel. 0900 - 0400 448, 20ct p.m.). 

Ik ben mijn TOTAL Clubcard verloren / mijn TOTAL Clubcard is gestolen. Wat moet ik nu doen? 

U dient eerst in het bezit te komen van een nieuwe TOTAL Clubcard. Bij ieder deelnemend Total tankstation kunt u deze ophalen. De spaarpas kan direct voor spaartransacties worden gebruikt.

Deze nieuwe pas koppelt u aan de oude pas door in te loggen met de gegevens van de oude pas! Via "TOTAL Clubcard" logt u in met uw oude spaarpas. Middels de optie "spaarpas vervangen" koppelt u de nieuwe spaarpas aan de oude en worden alle gegevens inclusief het TOTAL Club saldo overgezet naar de nieuwe pas. De oude TOTAL Clubcard wordt op deze wijze automatisch geblokkeerd. 

Eenmaal geblokkeerde spaarpassen zijn niet meer bruikbaar, ook niet als deze worden teruggevonden. Deblokkering is i.v.m. veiligheid niet mogelijk. 

U kunt voor bovenstaande zaken ook contact op nemen met de TOTAL Club klantenservice. Deze is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur op telefoonnummer 0900 - 0400 448 (€ 0,20 p/min). 

Mijn pas is defect. Gaat dit ten koste van mijn TOTAL Club saldo? 

Nee. Een defecte spaarpas gaat niet ten koste van uw TOTAL Club saldo. Op een deelnemend Total tankstation kunt u een nieuwe spaarpas ophalen. Via "TOTAL Clubcard"logt u in met uw oude (defecte) spaarpas. Middels de optie "spaarpas vervangen" koppelt u de nieuwe spaarpas aan de oude en worden alle gegevens inclusief het TOTAL Club saldo overgezet naar de nieuwe pas. 

Hoe lang duurt het voordat het saldo van mijn verloren/gestolen/defecte pas is overgeboekt naar mijn nieuwe TOTAL Clubcard? 

Op het moment dat u online de oude spaarpas heeft gekoppeld aan de nieuw aangeschafte spaarpas, is het saldo direct bijgewerkt. 

Let op: u logt hiervoor in met het oude spaarpasnummer en koppelt hieraan het nieuwe spaarpasnummer. 

Waarom moet ik mij registreren?

Indien u zich registreert via Internet kunt u zelf alle transacties volgen, uw gegevens wijzigen of uw actuele puntensaldo bekijken. Ook voor het bestellen van cadeaus is registeren noodzakelijk, zodat u er zeker van kunt zijn dat het juiste cadeau op het juiste adres wordt afgeleverd. 

Uiteraard heeft registreren ook te maken met veiligheid. In geval van verlies of diefstal van de spaarpas bent u er zeker van dat de punten niet worden afgeboekt door derden. Zo bent u altijd verzekerd van het behoud van uw gespaarde punten. 

Indien u gebruikt wilt maken van onze Total Assistance service, dan dient uw spaarpas geregistreerd te zijn. Alleen dan kunt u in uw account aangeven dat u gebruik wilt maken van onze Total Assistance service.

Hoe registreer ik mijn TOTAL Clubcard?

Voor het registreren van uw TOTAL Clubcard gaat u naar "Uw profiel".  Vervolgens klikt u op de link '''Klik hier om uw spaarpas te registreren''. Hier volgt u alle beschreven stappen, waarna u per e-mail een 4-cijferig password ontvangt. Indien u vervolgens inlogt met uw spaarpasnummer en password vult u bij ‘Uw gegevens’ alle benodigde informatie in. 

Hoe vraag ik een password aan?

Voor het aanvragen van een password gaat u naar www.total.nl/powerpoints-registreren.html. Vervolgens klikt u op “Vraag uw password” onder de afbeelding van TOTAL Clubcard. Hier vult u de gevraagde gegevens in, waarna u per e-mail een 4-cijferig password ontvangt. 

Wanneer registreer ik mijn spaarpas?

U registreert uw spaarpas als u voor het eerst een TOTAL Clubcard heeft aangeschaft. Ook wanneer u al geruime tijd een TOTAL Clubcard  in uw bezit heeft, registreert u de spaarpas als u dit nog niet eerder heeft gedaan. 

Wanneer gebruik ik het menu “spaarpas vervangen”? 

Het menu "spaarpas vervangen" gebruikt u wanneer u een nieuwe spaarpas heeft ter vervanging van een oude spaarpas. Door gebruik te maken van dit menu worden alle gegevens één op één van de oude spaarpas overgezet naar de nieuwe spaarpas, uiteraard inclusief uw huidige spaarsaldo. 

Wanneer ik kies voor van het menu “spaarpas vervangen” dien ik in te loggen met de oude spaarpas. Ik heb geen paswoord van de oude spaarpas. Wat moet ik nu doen?

U dient eerst de oude spaarpas op "TOTAL Clubcard".html te registreren. Hier treft u diverse links aan die u heel eenvoudig naar de pagina "vraag een password aan" brengen. Volg simpelweg de beschreven stappen en klik tot slot op bevestigen. 

Na ontvangst van het password logt u in met het oude spaarpasnummer en koppelt u hieraan het nieuwe spaarpasnummer. Vervolgens kunt u het aangevraagde paswoord ook gebruiken voor de nieuwe spaarpas.  

Het menu “spaarpas vervangen” werkt niet. Hoe komt dit?

Indien beide spaarpassen zijn geregistreerd, is het mogelijk dat de ingevoerde gegevens van beide spaarpassen niet overeenkomen. Controleer alstublieft de gegevens van beide spaarpassen en vervang alsnog uw spaarpas. 

Wanneer gebruik ik het menu “punten overboeken”?

Zijn er meerdere TOTAL Club spaarders binnen uw huishouden en wilt u alle gespaarde punten op één spaarpas hebben om het gewenste cadeau te kunnen bestellen, dan doet u dit door middel van het menu "punten overboeken". Alle TOTAL Clubcards blijven, nadat de punten zijn overgeboekt, actief. U kunt ieder afzonderlijk gewoon weer verder sparen. 

Hoe kan ik punten laten overboeken van mijn oude naar mijn nieuwe TOTAL Clubcard?

U kunt dit laten doen via de TOTAL Club Klantenservice. Na controle van uw naam-en adresgegevens kan uw oude spaarpas gekoppeld worden aan uw nieuwe spaarpas. Wanneer uw oude spaarpas niet geblokkeerd is kunt u dit ook zelf doen door in te loggen met de gegevens van de oude pas via "TOTAL Clubcard". Via de optie “Spaarpas vervangen” koppelt u de nieuwe spaarpas aan de oude en worden alle gegevens inclusief het TOTAL Club saldo overgezet naar de nieuwe spaarpas. De oude TOTAL Clubcard  wordt op deze wijze automatisch geblokkeerd. 

Mijn puntensaldo op het internet komt niet overeen met het puntensaldo op mijn kassabon. Hoe komt dit en wat is nu mijn actuele puntensaldo?

Alleen het TOTAL Club saldo opgevraagd via Internet is het actuele saldo. Wanneer het puntensaldo op de kassabon afwijkt ten opzichte van het puntensaldo op het internet, heeft dit te maken met het feit dat de kassabon afkomstig is van een oude terminal. 

Hoe lang blijft mijn spaartegoed geldig? 

Ik heb een e-mail ontvangen met het bericht dat mijn spaarpas is verlopen en dat mijn spaarsaldo op 0 staat. Hoe kan dat??

Indien u met uw TOTAL Clubcard  gedurende 1 jaar geen transacties heeft gedaan, dan is uw spaarpas conform de Algemene Voorwaarden verlopen en wordt het tegoed van uw spaarpas op 0 gezet. U kunt met deze pas opnieuw beginnen met sparen indien gewenst. Uw spaarpas wordt niet geblokkeerd in het systeem, dit gebeurt alleen indien u gedurende 2 jaar geen transacties heeft gedaan met uw spaarpas. 

Waarom wijzigt Total haar spaarsysteem?

Om meer in lijn te zijn met de internationale identiteit van Total. 

Hoe koppel ik/vervang ik mijn Power Points spaarpas aan/door mijn nieuwe TOTAL Clubcard?

Procedure Power Points spaarpas vervangen:


1. Haal uw nieuwe TOTAL Clubcard gratis op bij het Total tankstation

2. Gebruik de TOTAL Clubcard minimaal één keer op een Total tankstation

3. Log in op "TOTAL Clubcard" met uw Power Points spaarpasnummer en wachtwoord

4. Klik op “wijzig uw profiel”
5. Klik op “spaarpas vervangen” (links in het menu)
6. Voer uw TOTAL Clubcard nummer in bij “Nieuw spaarpasnummer” en herhaal dit
bij “Bevestig uw spaarpasnummer”
7. Uw punten zijn nu overgeboekt en uw Power Points spaarpas is (definitief) geblokkeerd

 

Bonuspunten bij vaker tanken. Als u 200 liter tankt in 3 maanden (gemiddeld 4x een volle tank) krijgt u 50% extra punten over dat kwartaal. Bij 400 liter verdubbelen we zelfs uw gespaarde punten van dat kwartaal. Hoe wordt dit aangepast?

De toekenning van de bonuspunten verloopt geheel automatisch. U hoeft dit zelf niet in de gaten te houden. 

Total tankpassen (Total Cards) komen niet in aanmerking voor de bonusregeling. Kan ik dan toch sparen, ondanks dat ik geen recht heb op een bonusregeling?

Wanneer uw tankpas het toestaat dat u deelneemt aan het spaarsysteem, kunt u gewoon doorsparen. 

Hoe zit het met de stations die nu een bonus geven. Komt deze te vervallen?

De stationsgebonden bonus blijft ongewijzigd van kracht, afhankelijk van de beslissing van het station/de dealer. 

Wanneer ik mijn TOTAL Clubcard koppel aan mijn Power Points spaarpas, worden mijn Power Points dan automatisch gehalveerd?

Het gespaarde saldo wordt 31/07/2013 voor alle spaarpassen automatisch gehalveerd. 

De Power Points pas blijft t/m 30 april 2014 nog in omloop. Wat gebeurt er met mijn pas na 30 april 2014?

De Power Points spaarpas kan na 30/04/2014 niet meer worden gebruikt en wordt ook niet meer op de stations geaccepteerd. 

Hoe zit het met de punten als ik deze na 30 april 2014 nog wil overboeken?

Het gespaarde saldo blijft tot 30/04/2015 over te boeken. 

Het saldo van mijn Power Points spaarpas is plotseling gehalveerd. Hoe kan dit en waar is mijn saldo gebleven?

Het saldo is automatisch gehalveerd. Echter, de totale financiële waarde van het gespaarde saldo is niet gewijzigd. 

Ik heb nu een persoonlijk paswoord. Moet ik nu een nieuw persoonlijk paswoord aanvragen of werkt het oude paswoord nog?

Het oude paswoord werkt nog. 

Voorheen kreeg ik 2 punten per liter, nu nog maar 1 punt. Waarom krijg ik nu minder punten?

Het spaarsysteem is gewijzigd. Binnen TOTAL Club ontvangt u 1 TOTAL Club punt per liter brandstof, echter de financiële waarde van 1 TOTAL Club punt is identiek aan die van 2 Power Points. 

Als houder van een Power Points spaarpas profiteert u tot eind december 2013 van alle nieuwe voordelen. Dus ook ú spaart nu nog sneller en geniet van meer voordeel. Ik kan dus mijn Power Points spaarpas blijven gebruiken, dus hoef ik geen Total Clubcard?

Na 31/12/2013 vervallen deze voordelen voor Power Points spaarpashouders. Tot eind december 2013 spreken we van een overgangssituatie. 

Ik heb nog een oude cadeaugids met Power Points punten. Als ik hieruit wil bestellen, hoe zit het dan met de punten? In de nieuwe gids van Total Club zijn de punten minder dan in de oude gids van Power Points.

Er kan vanaf 01/08/2013 alleen vanuit het TOTAL Club magazine besteld worden. Bovendien is het assortiment (nagenoeg) ongewijzigd. 

Ik wil punten bijkopen. Waarom betaal ik nu dubbel zoveel dan voorheen?

Omdat 1 TOTAL Club punt net zoveel waarde heeft als 2 Power Points. 

Ik wil mijn saldo verzilveren. Ontvang ik nu minder geld op mijn rekening?

Neen. De totale financiële waarde van het gespaarde saldo is ongewijzigd. 

Via de website kan ik kiezen om in te loggen met de Total Clubcard. Ik wil graag inloggen met mijn Power Points spaarpas, waar kan ik dat doen?

Inloggen gaat op dezelfde wijze op www.total.nl/TOTALClub.html. 

Hoe zit het met de garantiebepalingen van het bestelde artikel?

Op bijna alle aangekochte producten uit Total Club magazine heeft u, volgens de normaal geldende fabrieksvoorwaarden, garantie. Voor informatie omtrent uw specifieke product kunt u zich wenden tot de klantenservice (tel. 0900 - 0400 448 optie 3, 20ct p.m.). 

Kan ik ook TOTAL Club punten sparen in het buitenland?

Neen. Vooralsnog niet. 

Blijft mijn registratie voor Assistance van kracht wanneer ik mijn Power Points spaarpas vervang voor een TOTAL Clubcard?

Ja. 

 

 

Staat uw vraag er niet bij of wilt u meer weten?

U kunt met al uw overige vragen telefonisch terecht bij onze TOTAL Club klantenservice, telefoon 0900 - 0400 448 (20ct p.m.), De klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur. 

 

Daarnaast kunt u uw vraag ook per e-mail stellen door het TOTAL Club contactformulier in te vullen.
KLIK HIER voor dit formulier en uw vraag wordt binnen 2x24 uur beantwoord (uitgezonderd in de weekeinden en tijdens de feestdagen).