Skip to content

UTRECHT - ELEKTRISCH LADEN

Gemeente Utrecht heeft in 2016 voor PitPoint gekozen om 230 publieke laadpalen te exploiteren. Inmiddels heeft Total de activiteiten van Pitpoint overgenomen. Wij zorgen tot eind 2023 voor de exploitatie van het bestaande netwerk van openbare laadpalen. Naast service, onderhoud en het verhelpen van storingen verzorgt TOTAL ook in de inkoop van groene stroom. Op deze website kun je een gratis laadpas aanvragen van The New Motion en bekijkt je de gebruiksvoorwaarden van TOTAL/PitPoint oplaadpunten.

Op deze site vind je meer informatie over het elektrisch laden in Utrecht. Ook kun je hier de laadkaart voor deze omgeving vinden en lees je meer over de integratie van Pitpoint in Total.

 

Total Mobiliy & Clean Energy EV Utrecht

PitPoint laadpalen krijgen Total-jasje

De integratie van PitPoint in Total is begin dit jaar in een volgende fase gekomen, wat onder andere betekent dat de laadpalen de TOTAL branding krijgen. Alle bestaande en nieuw te plaatsen laadpalen worden de komende maanden voorzien van TOTAL bestickering. De rebranding van de laadpalen heeft verder geen enkele invloed op de laadervaring van ev-rijders. Er verandert niets in onze dienstverlening. Ook het telefoonnummer van de helpdesk blijft ongewijzigd. 

Meer over laden in Utrecht

Dankzij TheNewMotion, TOTAL/Pitpoint en de gemeente Utrecht is het mogelijk om een laadpas aan te vragen. Voor meer info verwijzen wij je door naar de pagina van Gemeente Utrecht. Hier zijn o.a. de laadkaart en tarieven te vinden.

this should be empty

EVENTUELE STORINGEN VAN OPLAADPUNTEN KUN JE MELDEN OP
TELEFOONNUMMER 030 – 4100 887 OF DOOR EEN E-MAIL TE STUREN NAAR [email protected]