Excellium Truck Diesel

Total Excellium Truck Diesel

Excellium Truck Diesel

De brandstof die de motor kilometer na kilometer schoon houdt

Ontdek TOTAL EXCELLIUM TRUCK DIESEL

TOTAL EXCELLIUM, een nieuwe generatie brandstoffen die uw motor reinigt en langdurige bescherming biedt om hem efficiënter, zuiniger en minder vervuilend te maken(1).

Om te voldoen aan de eisen van nieuwe voertuigen (met name Euro 6-motoren) en de voordelen die deze hebben boven oudere technologieën, ontwikkelde de researchafdeling van TOTAL een nieuwe range brandstoffen van superieure kwaliteit voor professionals.

WAT ZIJN DE VOORDELEN?

TOTAL EXCELLIUM TRUCK DIESEL is ontwikkeld om te voldoen aan de behoeften van alle voertuigen die vandaag de dag op de weg rijden. TOTAL EXCELLIUM DIESEL kan worden gebruikt in alle bestaande dieselvoertuigen. Deze brandstof beschermt niet alleen de injectoren van de meest recente motoren, maar ook van oudere motortypes tegen alle soorten vervuiling(2).

Minder vebruik met Excellium Besparen op brandstof(1)

Het brandstofverbruik neemt af tot 4.4%(3), dankzij een combinatie van verschillende toevoegingen aan de brandstof. Deze toevoegingen houden de motor schoon en verminderen het energieverlies door wrijving tussen metalen onderdelen.

Meer weten

C02 icoontje Lagere bedrijfskosten én beter voor het milieu(1)

Een verlaging van de bedrijfskosten is mogelijk dankzij TOTAL EXCELLIUM TRUCK DIESEL: de brandstof beschermt motoren en opslaginstallaties. TOTAL EXCELLIUM TRUCK DIESEL draagt bij aan een vermindering van vervuilende uitstoot en CO2 -uitstoot tot 4,2 %(3).

Meer weten

Icon Nog meer voordelen

Toevoegingen niet meer nodig

Dankzij de complete samenstelling van de brandstof, heeft TOTAL EXCELLIUM TRUCK DIESEL geen aanvullende toevoegingen nodig. Dit verlaagt het risico van het gebruik van een verkeerde brandstofmix, of overvloedige toevoegingen. 

Raadpleeg de technische factsheet voor TOTAL EXCELLIUM TRUCK DIESEL

(1) Vergeleken met een brandstof zonder specifieke toevoegingen.

2) In vergelijking met een brandstof zonder specifieke toevoeging zijn verschillende tests uitgevoerd: tests uitgevoerd in september en oktober 2013 op een dieselmotor met gebruik van een testbed conform de referentiemethode CEC F-98-08, en tests uitgevoerd in september 2013 volgens een methode van het TOTAL Research Centre. De resultaten kunnen verschillen per type motor.

(3)Vermindering van vervuilende uitstoot in vergelijking met een brandstof zonder speciale toevoeging, gemeten na op 4.4% en een vermindering in vervuilende uitstoot en CO2-uitstoot gemeten na 17,000 km. door UTAC-CERAM in mei 2014 bij een Euro 5-truck conform het testprotocol van de Certificats d’Économie d’Énergie TRA-EQ-19 procedure. Resultaten kunnen variëren afhankelijk van het type voertuig.

X

Tijdens uw bezoek aan de site willen wij graag een ‘cookie’ in uw computer plaatsen. Uw volgende bezoek zal daardoor vlotter verlopen.

Wenst u uw opgeslagen cookies te verwijderen? Klik hier voor meer informatie.