Veelgestelde vragen Total Clubcard

Het lukt niet om in te loggen. Wat kan ik doen?

- Via de volgende link kunt u inloggen: "Al lid - inloggen"
- Klopt uw spaarpasnummer? Deze begint met 99.
- Klopt uw password? Vraag eventueel een nieuw password aan.
- Is uw spaarpas geregistreerd?
    -> minimaal 1 keer op het station gebruikt
        & heeft u de kaart ingeschreven? "Nieuw lid - inschrijven"
- Indien u nog steeds niet kunt inloggen, neem dan contact op met onze Total Club Klantenservice.

Total Club klantenservice


Waar kan ik Total Club punten sparen?

Total Club punten ontvangt u bij de deelnemende Total tankstations in Nederland. 


Waar kan ik een Total Clubcard aanschaffen? 

Bij ieder deelnemend Total tankstation in Nederland kan een Total Clubcard gratis worden opgehaald. De spaarpas kan direct voor spaartransacties worden gebruikt. 

Om uw nieuwe spaarpas te kunnen registreren dient u deze minimaal één keer te hebben gebruikt op een Total tankstation zodat uw spaarpas wordt herkend in het registratiesysteem. 

Voor het registreren van uw Total Clubcard gaat u naar “Nieuw lid - inschrijven” en vervolgens volgt u hier alle beschreven stappen, waarna u per e-mail een password ontvangt. 


Waar kan ik de Total Club cadeauartikelen bekijken en bestellen?

Het hele assortiment van het Total Club cadeaumagazine is online beschikbaar op "Webshop". Heeft u genoeg gespaard voor het cadeau van uw keuze? Ga dan naar de webshop of een deelnemend Total tankstation en bestel snel! Let op: om cadeaus via de webshop te bestellen dient uw Total Clubcard te zijn geregistreerd en dient u ingelogd te zijn. 


Hoe kan ik VVV Cadeaubonnen bestellen?

Bij vrijwel alle Total tankstations is het mogelijk om direct een VVV Cadeaubon mee te nemen wanneer u hiervoor 1.667 Total Club spaarpunten inwisselt. 


Op welke artikelen kan ik Total Club spaarpunten sparen? 

Total Club spaarpunten sparen gaat razendsnel, want in tegenstelling tot andere spaarsystemen ontvangt u bij aankoop van élke liter benzine een Total Clubpunt en bij Excellium brandstof maar liefst TWEE Total Clubpunten! Op alle overige aankopen (met uitzondering van tabak, telefoonkaarten, krasloten, postzegels en soortgelijke (service-) artikelen) ontvangt u 1 Total Clubpunt per € 1,00. Ook bij de aankoop van een Carwash programma ontvangt u 1 Total Clubpunt per € 1,00. 


Wat is mijn Total Club saldo? 

U kunt uw Total Club saldo opvragen op "Al lid - inloggen". Hier logt u in met uw spaarpasnummer en password. Daarna kunt u uw saldo raadplegen. 

Daarnaast kunt u contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer: 0900 - 0400 448 (gebruikelijke belkosten).

Let op: in beide gevallen dient u uw naam en Total Clubcard spaarpasnummer te vermelden. 


Kan ik mijn Total Club spaarpunten inwisselen/verzilveren tegen contant geld? 

Ja, het is mogelijk om uw Total Club spaarpunten te verzilveren. U kunt dit regelen via de deelnemende Total tankstations. Ook kunt u uw gespaarde Total Club spaarpunten verzilveren indien u een eigen account heeft aangemaakt. Nadat u bent ingelogd, kiest u in het menu “Naar bankrekening”. In beide gevallen dient uw Total Clubcard te zijn geregistreerd en dient uw Nederlandse bankrekeningnummer bij ons bekend te zijn. Met een minimum van 1.250 spaarpunten kunt u uw spaarpunten  verzilveren. Uitbetaling vindt plaats € 0.006 per spaarpunt. Het bedrag wordt binnen 14 dagen bijgeschreven op het door u opgegeven bankrekeningnummer.  


Graag ontvang ik de nieuwsbrief van Total Club, zodat ik altijd op de hoogte ben van de laatste informatie en acties. Waar kan ik dit aanvinken?

Nadat u bent ingelogd via “Al lid – inloggen”, klikt u op “Uw gegevens”.

Bij stap 1 – persoonlijk gegevens – kunt u helemaal onderaan met een vinkje aangeven dat u de nieuwsbrief wenst te ontvangen.

Vink aan:  “Ja, ik wil graag de exclusieve aanbiedingen van Total per e-mail ontvangen. Ik heb de mogelijkheid om op elk moment mijn aanmelding te annuleren”.


Mijn persoonlijke gegevens zijn veranderd (adreswijziging, getrouwd, e.d.). Wat moet ik doen? 

Indien uw persoonlijke gegevens gaan wijzigen of zijn gewijzigd, kunt u dit zelf aanpassen. Nadat u bent ingelogd via “Al lid – inloggen”, klikt u op “Uw gegevens”. Vervolgens kunt u uw gegevens wijzigen. 

Een naamswijziging kan vanwege veiligheidsoverwegingen alleen schriftelijk worden doorgegeven. U kunt uw verzoek tot naamswijziging sturen aan: 

Total Club Klantenservice
Antwoordnummer 1402
2501 VC Den Haag 


Ik ga verhuizen. Wat gebeurt er met mijn Total Clubcard? 

Indien uw persoonlijke gegevens wijzigen of zijn gewijzigd, kunt u dit zelf aanpassen middels uw eigen account. Nadat u bent ingelogd via “Al lid – inloggen”, klikt u op “Uw gegevens”. Vervolgens kunt u uw gegevens wijzigen. 

Ook middels de verhuisservice van TNT Post kunt u aangeven dat u gaat verhuizen of bent verhuisd; Total Club wordt dan vanzelf ingelicht en uw saldo verhuist met u mee!

Uw saldo blijft in alle gevallen gewoon behouden. 


Wat kan ik met mijn Total Clubcard sparen? 

U kunt met de Total Clubcard sparen voor méér dan 100 artikelen! Vraag dus naar de catalogus bij een deelnemend Total tankstation of surf naar "Total Club webshop"


Wat is de levertijd van een cadeau? 

In principe geldt een levertijd van 4 werkdagen waarbinnen TNT Post het pakket bij u thuisbezorgt. Het kan echter voorkomen dat meerdere Total Club klanten dezelfde keuze hebben gemaakt en dat de voorraad tijdelijk is uitgeput. Wij streven er in ieder geval naar om u binnen 3 weken na de bestelling te informeren over leverproblemen. 

Heeft u na 3 weken uw bestelling nog niet in huis en bent u niet geïnformeerd over leverproblemen, dan raden wij u aan om contact op te nemen met onze klantenservice (tel. 0900 - 0400 448, gebruikelijke belkosten) voor actuele informatie omtrent de status van uw bestelling. 


Hoe zit het met de garantiebepalingen van het bestelde artikel?

Op bijna alle aangekochte producten uit de Total Club catalogus heeft u, volgens de normaal geldende fabrieksvoorwaarden, garantie. Voor informatie omtrent uw specifieke product kunt u zich wenden tot de klantenservice (tel. 0900 - 0400 448, gebruikelijke belkosten). 


Ik ben mijn Total Clubcard verloren / mijn Total Clubcard is gestolen. Wat moet ik nu doen? 

U dient eerst in het bezit te komen van een nieuwe Total Clubcard.

Deze nieuwe pas koppelt u aan de oude pas door in te loggen met de gegevens van de oude pas! Via “Al lid – inloggen”, logt u in met uw oude spaarpas. Middels de optie "Clubcard vervangen" koppelt u de nieuwe spaarpas aan de oude en worden alle gegevens inclusief het Total Club saldo overgezet naar de nieuwe pas. De oude Total Clubcard wordt op deze wijze automatisch geblokkeerd. 

Eenmaal geblokkeerde spaarpassen zijn niet meer bruikbaar, ook niet als deze worden teruggevonden. Deblokkering is i.v.m. veiligheid niet mogelijk. 

U kunt voor bovenstaande zaken ook contact op nemen met de Total Club klantenservice. Deze is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:300 uur op telefoonnummer 0900 - 0400 448 (gebruikelijke belkosten). 


Mijn pas is defect. Gaat dit ten koste van mijn Total Club saldo? 

Nee. Een defecte spaarpas gaat niet ten koste van uw Total Club saldo. Op een deelnemend Total tankstation kunt u een nieuwe spaarpas ophalen. Via “Al lid – inloggen” logt u in met uw oude (defecte) spaarpas. Middels de optie "Clubcard vervangen" koppelt u de nieuwe spaarpas aan de oude en worden alle gegevens inclusief het Total Club saldo overgezet naar de nieuwe pas. 


Hoe lang duurt het voordat het saldo van mijn verloren/gestolen/defecte pas is overgeboekt naar mijn nieuwe Total Clubcard? 

Op het moment dat u online de oude spaarpas heeft gekoppeld aan de nieuw aangeschafte spaarpas, is het saldo direct bijgewerkt. 

Let op: u logt hiervoor in met het oude spaarpasnummer en koppelt hieraan het nieuwe spaarpasnummer. 


Waarom moet ik mij registreren?

Indien u zich registreert via internet kunt u zelf alle transacties volgen, uw gegevens wijzigen of uw actuele puntensaldo bekijken. Ook voor het bestellen van cadeaus is registeren noodzakelijk, zodat u er zeker van kunt zijn dat het juiste cadeau op het juiste adres wordt afgeleverd. 

Uiteraard heeft registreren ook te maken met veiligheid. In geval van verlies of diefstal van de spaarpas bent u er zeker van dat de punten niet worden afgeboekt door derden. Zo bent u altijd verzekerd van het behoud van uw gespaarde punten. 

Indien u gebruikt wilt maken van onze Total Assistance service, dan dient uw spaarpas geregistreerd te zijn. Alleen dan kunt u in uw account aangeven dat u gebruik wilt maken van onze Total Assistance service.


Hoe registreer ik mijn Total Clubcard?

Voor het registreren van uw Total Clubcard gaat u naar "Nieuw lid - inschrijven".  Vervolgens klikt u op de link ''Klik hier om je in te schrijven”. Hier volgt u alle beschreven stappen, waarna u per e-mail een 4-cijferig password ontvangt. Indien u vervolgens inlogt met uw spaarpasnummer en password vult u bij ‘Uw gegevens’ alle benodigde informatie in. 


Hoe vraag ik een password aan?

Voor het aanvragen van een password gaat u naar “Password aanvragen”. Hier vult u de gevraagde gegevens in, waarna u per e-mail een 4-cijferig password ontvangt. 


Wanneer registreer ik mijn spaarpas?

U registreert uw spaarpas als u voor het eerst een Total Clubcard heeft aangeschaft. Ook wanneer u al geruime tijd een Total Clubcard  in uw bezit heeft, registreert u de spaarpas als u dit nog niet eerder heeft gedaan. 


Wanneer gebruik ik het menu “Clubcard vervangen”? 

Het menu "Clubcard vervangen" gebruikt u wanneer u een nieuwe spaarpas heeft ter vervanging van een oude spaarpas. Door gebruik te maken van dit menu worden alle gegevens één op één van de oude spaarpas overgezet naar de nieuwe spaarpas, uiteraard inclusief uw huidige spaarsaldo. 


Wanneer ik kies voor van het menu “Clubcard vervangen” dien ik in te loggen met de oude spaarpas. Ik heb geen password van de oude spaarpas. Wat moet ik nu doen?

U dient eerst de oude spaarpas op "Nieuw lid - inschrijven " te registreren. Volg alle beschreven stappen en klik tot slot op bevestigen. 

Na ontvangst van het password logt u in met het oude spaarpasnummer en koppelt u hieraan het nieuwe spaarpasnummer. Vervolgens kunt u het aangevraagde paswoord ook gebruiken voor de nieuwe spaarpas.  


Het menu “Clubcard vervangen” werkt niet. Hoe komt dit?

Indien beide spaarpassen zijn geregistreerd, is het mogelijk dat de ingevoerde gegevens van beide spaarpassen niet overeenkomen. Controleer alstublieft de gegevens van beide spaarpassen en vervang alsnog uw spaarpas. Indien u hulp nodig heeft, bel dan onze Total Club klantenservice op 0900 - 0400 448 (gebruikelijke belkosten).


Wanneer gebruik ik het menu “Overboeken”?

Zijn er meerdere Total Club spaarders binnen uw huishouden en wilt u alle gespaarde punten op één spaarpas hebben om het gewenste cadeau te kunnen bestellen, dan doet u dit door middel van het menu "Overboeken" (u dient wel eerst ingelogd te zijn). Alle Total Clubcards blijven, nadat de punten zijn overgeboekt, actief. U kunt ieder afzonderlijk gewoon weer verder sparen. 


Hoe kan ik punten laten overboeken van mijn oude naar mijn nieuwe Total Clubcard?

U kunt dit laten doen via de Total Club Klantenservice. Na controle van uw naam-en adresgegevens kan uw oude spaarpas gekoppeld worden aan uw nieuwe spaarpas. Wanneer uw oude spaarpas niet geblokkeerd is kunt u dit ook zelf doen door in te loggen met de gegevens van de oude pas via "Al lid – inloggen”. Via de optie “Clubcard vervangen” koppelt u de nieuwe spaarpas aan de oude en worden alle gegevens inclusief het Total Club saldo overgezet naar de nieuwe spaarpas. De oude Total Clubcard  wordt op deze wijze automatisch geblokkeerd. 


Mijn puntensaldo op het internet komt niet overeen met het puntensaldo op mijn kassabon. Hoe komt dit en wat is nu mijn actuele puntensaldo?

Alleen het Total Club saldo opgevraagd via Internet is het actuele saldo. Wanneer het puntensaldo op de kassabon afwijkt ten opzichte van het puntensaldo op het internet, heeft dit te maken met het feit dat de kassabon afkomstig is van een oude terminal. 


Hoe lang blijft mijn spaartegoed geldig? 

Indien u met uw Total Clubcard  gedurende 1 jaar geen transacties heeft gedaan, dan is uw spaarpas conform de Algemene Voorwaarden verlopen en wordt het tegoed van uw spaarpas op 0 gezet. U kunt met deze pas opnieuw beginnen met sparen indien gewenst. Zie de “Algemene voorwaarden


Ik heb een e-mail ontvangen met het bericht dat mijn spaarpas is verlopen en dat mijn spaarsaldo op 0 staat. Hoe kan dat?

Indien u met uw Total Clubcard  gedurende 1 jaar geen transacties heeft gedaan, dan is uw spaarpas conform de “Algemene Voorwaarden” verlopen en wordt het tegoed van uw spaarpas op 0 gezet. U kunt met deze pas opnieuw beginnen met sparen indien gewenst. Uw spaarpas wordt niet geblokkeerd in het systeem, dit gebeurt alleen indien u gedurende 2 jaar geen transacties heeft gedaan met uw spaarpas. 


Bonuspunten bij vaker tanken. Als u 200 liter tankt in 3 maanden (gemiddeld 4x een volle tank) krijgt u 50% extra punten over dat kwartaal. Bij 400 liter verdubbelen we zelfs uw gespaarde punten van dat kwartaal. Hoe wordt dit aangepast?

De toekenning van de bonuspunten verloopt geheel automatisch. U hoeft dit zelf niet in de gaten te houden. 


Niet alle tankpassen komen in aanmerking voor de bonusregeling. Kan ik dan toch sparen, ondanks dat ik geen recht heb op een bonusregeling?

Wanneer uw tankpas het toestaat dat u deelneemt aan het spaarsysteem, kunt u gewoon doorsparen. 


Hoe zit het met de stations die nu een bonus geven. Komt deze te vervallen?

De stationsgebonden bonus blijft ongewijzigd van kracht, afhankelijk van de beslissing van het station/de dealer. 


De Power Points pas blijft t/m 30 april 2014 nog in omloop. Wat gebeurt er met mijn pas na 30 april 2014?

De Power Points spaarpas kan na 30/04/2014 niet meer worden gebruikt en wordt ook niet meer op de stations geaccepteerd. Het gespaarde saldo kan niet meer worden overgeboekt, dit was mogelijk tot 30/04/2015.


Kan ik ook Total Club punten sparen in het buitenland?

Nee, vooralsnog niet. 


Hoe werkt de Total Club voetbalactie?

Spaar geld voor uw amateurclub en scoor zelf de mooiste cadeaus!

Spaar Total Clubpunten, selecteer uw favoriete amateur voetbalclub en Total doneert het equivalent van uw gespaarde saldo aan uw voetbalclub!


Waar selecteer ik mijn favoriete amateurclub?

Nadat u bent ingelogd via “Al lid – inloggen”, klikt u op “Uw gegevens”.

Bij stap 2 – favoriete voetbalclub – kunt u uw favoriete voetbalclub selecteren.

X

Tijdens uw bezoek aan de site willen wij graag een ‘cookie’ in uw computer plaatsen. Uw volgende bezoek zal daardoor vlotter verlopen.

Wenst u uw opgeslagen cookies te verwijderen? Klik hier voor meer informatie.