Veelgestelde vragen Total Clubcard

Het lukt niet om in te loggen. Wat kan ik doen?

- Via de volgende link kun je inloggen: "Al lid - inloggen"
- Klopt je spaarpasnummer? Deze begint met 99.
- Klopt je password? Vraag eventueel een nieuw password aan.
- Is je spaarpas geregistreerd?
    -> minimaal 1 keer op het station gebruikt
        & heb je de kaart ingeschreven? "Nieuw lid - inschrijven"
- Indien je nog steeds niet kunt inloggen, neem dan contact op met onze Total Club Klantenservice.

Total Club klantenservice


Waar kan ik Total Club punten sparen?

Total Club punten ontvang je bij de deelnemende Total tankstations in Nederland. 


Waar kan ik een Total Clubcard aanschaffen? 

Bij ieder deelnemend Total tankstation in Nederland kan een Total Clubcard gratis worden opgehaald. De spaarpas kan direct voor spaartransacties worden gebruikt. 

Om je nieuwe spaarpas te kunnen registreren dien je deze minimaal één keer te hebben gebruikt op een Total tankstation zodat je spaarpas wordt herkend in het registratiesysteem. 

Voor het registreren van je Total Clubcard ga je naar “Nieuw lid - inschrijven” en vervolgens volg je hier alle beschreven stappen, waarna je per e-mail een password ontvangt. 


Waar kan ik de Total Club cadeauartikelen bekijken en bestellen?

Het hele assortiment van het Total Club cadeaumagazine is online beschikbaar op "Webshop". Heb je genoeg gespaard voor het cadeau van je keuze? Ga dan naar de webshop of een deelnemend Total tankstation en bestel snel! Let op: om cadeaus via de webshop te bestellen dient je Total Clubcard te zijn geregistreerd en dien je ingelogd te zijn. 


Hoe kan ik VVV Cadeaubonnen bestellen?

Bij vrijwel alle Total tankstations is het mogelijk om direct een VVV Cadeaubon mee te nemen wanneer je hiervoor 1.667 Total Club spaarpunten inwisselt. 


Op welke artikelen kan ik Total Club spaarpunten sparen? 

Total Club spaarpunten sparen gaat razendsnel, want in tegenstelling tot andere spaarsystemen ontvang je bij aankoop van élke liter benzine een Total Clubpunt en bij Excellium brandstof maar liefst TWEE Total Clubpunten! Op alle overige aankopen (met uitzondering van tabak, telefoonkaarten, krasloten, postzegels en soortgelijke (service-) artikelen) ontvang je 1 Total Clubpunt per € 1,00. Ook bij de aankoop van een Carwash programma ontvang je 1 Total Clubpunt per € 1,00. 


Wat is mijn Total Club saldo? 

Je kunt je Total Club saldo opvragen op "Al lid - inloggen". Hier log je in met je spaarpasnummer en password. Daarna kun je je saldo raadplegen. 

Daarnaast kun je contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer: 0900 - 0400 448 (gebruikelijke belkosten).

Let op: in beide gevallen dien je je naam en Total Clubcard spaarpasnummer te vermelden. 


Kan ik mijn Total Club spaarpunten inwisselen/verzilveren tegen contant geld? 

Ja, het is mogelijk om je Total Club spaarpunten te verzilveren. Je kunt dit regelen via de deelnemende Total tankstations. Ook kun je jouw gespaarde Total Club spaarpunten verzilveren indien je een eigen account hebt aangemaakt. Nadat je bent ingelogd, kies je in het menu “Naar bankrekening”. In beide gevallen dient jouw Total Clubcard te zijn geregistreerd en dient jouw Nederlandse bankrekeningnummer bij ons bekend te zijn. Met een minimum van 1.250 spaarpunten kun je spaarpunten verzilveren. Uitbetaling vindt plaats € 0.006 per spaarpunt. Het bedrag wordt binnen 14 dagen bijgeschreven op het door jou opgegeven bankrekeningnummer.  


Graag ontvang ik de nieuwsbrief van Total Club, zodat ik altijd op de hoogte ben van de laatste informatie en acties. Waar kan ik dit aanvinken?

Nadat je bent ingelogd via “Al lid – inloggen”, klik je op “Uw gegevens”.

Bij stap 1 – persoonlijk gegevens – kun je helemaal onderaan met een vinkje aangeven dat je de nieuwsbrief wenst te ontvangen.

Vink aan:  “Ja, ik wil graag de exclusieve aanbiedingen van Total per e-mail ontvangen. Ik heb de mogelijkheid om op elk moment mijn aanmelding te annuleren”.


Mijn persoonlijke gegevens zijn veranderd (adreswijziging, getrouwd, e.d.). Wat moet ik doen? 

Indien je persoonlijke gegevens gaan wijzigen of zijn gewijzigd, kun je dit zelf aanpassen. Nadat je bent ingelogd via “Al lid – inloggen”, klik je op “Uw gegevens”. Vervolgens kun je jouw gegevens wijzigen. 

Een naamswijziging kan vanwege veiligheidsoverwegingen alleen schriftelijk worden doorgegeven. Je kunt je verzoek tot naamswijziging sturen aan: 

Total Club klantenservice
Antwoordnummer 1402
2501 VC Den Haag 


Ik ga verhuizen. Wat gebeurt er met mijn Total Clubcard? 

Indien jouw persoonlijke gegevens wijzigen of zijn gewijzigd, kun je dit zelf aanpassen middels jouw eigen account. Nadat je bent ingelogd via “Al lid – inloggen”, klik je op “Uw gegevens”. Vervolgens kun je jouw gegevens wijzigen. 

Ook middels de verhuisservice van TNT Post kun je aangeven dat je gaat verhuizen of bent verhuisd; Total Club wordt dan vanzelf ingelicht en jouw saldo verhuist met je mee!

Jouw saldo blijft in alle gevallen gewoon behouden. 


Wat kan ik met mijn Total Clubcard sparen? 

Je kunt met de Total Clubcard sparen voor méér dan 100 artikelen! Vraag dus naar de catalogus bij een deelnemend Total tankstation of surf naar "Total Club webshop"


Wat is de levertijd van een cadeau? 

In principe geldt een levertijd van 4 werkdagen waarbinnen TNT Post het pakket bij jou thuisbezorgt. Het kan echter voorkomen dat meerdere Total Club klanten dezelfde keuze hebben gemaakt en dat de voorraad tijdelijk is uitgeput. Wij streven er in ieder geval naar om je binnen 3 weken na de bestelling te informeren over leverproblemen. 

Heb je na 3 weken jouw bestelling nog niet in huis en ben je niet geïnformeerd over leverproblemen, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (tel. 0900 - 0400 448, gebruikelijke belkosten) voor actuele informatie omtrent de status van jouw bestelling. 


Hoe zit het met de garantiebepalingen van het bestelde artikel?

Op bijna alle aangekochte producten uit de Total Club catalogus heb je, volgens de normaal geldende fabrieksvoorwaarden, garantie. Voor informatie omtrent een specifieke product kun je je wenden tot de klantenservice (tel. 0900 - 0400 448, gebruikelijke belkosten). 


Ik ben mijn Total Clubcard verloren / mijn Total Clubcard is gestolen. Wat moet ik nu doen? 

Je dient eerst in het bezit te komen van een nieuwe Total Clubcard.

Deze nieuwe pas koppel je aan de oude pas door in te loggen met de gegevens van de oude pas! Via “Al lid – inloggen”, log je in met jouw oude spaarpas. Middels de optie "Clubcard vervangen" koppel je de nieuwe spaarpas aan de oude en worden alle gegevens inclusief het Total Club saldo overgezet naar de nieuwe pas. De oude Total Clubcard wordt op deze wijze automatisch geblokkeerd. 

Eenmaal geblokkeerde spaarpassen zijn niet meer bruikbaar, ook niet als deze worden teruggevonden. Deblokkering is i.v.m. veiligheid niet mogelijk. 

Je kunt voor bovenstaande zaken ook contact op nemen met de Total Club klantenservice. Deze is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:300 uur op telefoonnummer 0900 - 0400 448 (gebruikelijke belkosten). 


Mijn pas is defect. Gaat dit ten koste van mijn Total Club saldo? 

Nee. Een defecte spaarpas gaat niet ten koste van jouw Total Club saldo. Op een deelnemend Total tankstation kun je een nieuwe spaarpas ophalen. Via “Al lid – inloggen” log je in met jouw oude (defecte) spaarpas. Middels de optie "Clubcard vervangen" koppel je de nieuwe spaarpas aan de oude en worden alle gegevens inclusief het Total Club saldo overgezet naar de nieuwe pas. 


Hoe lang duurt het voordat het saldo van mijn verloren/gestolen/defecte pas is overgeboekt naar mijn nieuwe Total Clubcard? 

Op het moment dat je online de oude spaarpas hebt gekoppeld aan de nieuw aangeschafte spaarpas, is het saldo direct bijgewerkt. 

Let op: je logt hiervoor in met het oude spaarpasnummer en koppelt hieraan het nieuwe spaarpasnummer. 


Waarom moet ik mij registreren?

Indien je bent geregistreerd via internet kun je zelf alle transacties volgen, jouw gegevens wijzigen of jouw actuele puntensaldo bekijken. Ook voor het bestellen van cadeaus is registeren noodzakelijk, zodat je er zeker van kunt zijn zijn dat het juiste cadeau op het juiste adres wordt afgeleverd. 

Uiteraard heeft registreren ook te maken met veiligheid. In geval van verlies of diefstal van de spaarpas ben je er zeker van dat de punten niet worden afgeboekt door derden. Zo ben je altijd verzekerd van het behoud van jouw gespaarde punten. 

Indien je gebruikt wilt maken van onze Total Assistance service, dan dient jouw spaarpas geregistreerd te zijn. Alleen dan kun je in jouw account aangeven dat je gebruik wilt maken van onze Total Assistance service.


Hoe registreer ik mijn Total Clubcard?

Voor het registreren van jouw Total Clubcard ga je naar "Nieuw lid - inschrijven".  Vervolgens klik je op de link ''Klik hier om je in te schrijven”. Hier volg je alle beschreven stappen, waarna je per e-mail een 4-cijferig password ontvangt. Indien je vervolgens inlogt met jouw spaarpasnummer en password vul je bij ‘Uw gegevens’ alle benodigde informatie in. 


Hoe vraag ik een password aan?

Voor het aanvragen van een password ga je naar “Password aanvragen”. Hier vul je de gevraagde gegevens in, waarna je per e-mail een 4-cijferig password ontvangt. 


Wanneer registreer ik mijn spaarpas?

Je registreert jouw spaarpas als je voor het eerst een Total Clubcard hebt aangeschaft. Ook wanneer je al geruime tijd een Total Clubcard  in je bezit hebt, registreer je de spaarpas als je dit nog niet eerder hebt gedaan. 


Wanneer gebruik ik het menu “Clubcard vervangen”? 

Het menu "Clubcard vervangen" gebruik je wanneer je een nieuwe spaarpas hebt ter vervanging van een oude spaarpas. Door gebruik te maken van dit menu worden alle gegevens één op één van de oude spaarpas overgezet naar de nieuwe spaarpas, uiteraard inclusief jouw huidige spaarsaldo. 


Wanneer ik kies voor van het menu “Clubcard vervangen” dien ik in te loggen met de oude spaarpas. Ik heb geen password van de oude spaarpas. Wat moet ik nu doen?

Je dient eerst de oude spaarpas op "Nieuw lid - inschrijven " te registreren. Volg alle beschreven stappen en klik tot slot op bevestigen. 

Na ontvangst van het password log je in met het oude spaarpasnummer en koppel vervolgens hieraan het nieuwe spaarpasnummer. Vervolgens kun je het aangevraagde paswoord ook gebruiken voor de nieuwe spaarpas.  


Het menu “Clubcard vervangen” werkt niet. Hoe komt dit?

Indien beide spaarpassen zijn geregistreerd, is het mogelijk dat de ingevoerde gegevens van beide spaarpassen niet overeenkomen. Controleer alstublieft de gegevens van beide spaarpassen en vervang alsnog jouw spaarpas. Indien je hulp nodig hebt, bel dan onze Total Club klantenservice op 0900 - 0400 448 (gebruikelijke belkosten).


Wanneer gebruik ik het menu “Overboeken”?

Zijn er meerdere Total Club spaarders binnen jouw huishouden en wil je alle gespaarde punten op één spaarpas hebben om het gewenste cadeau te kunnen bestellen, dan doe je dit door middel van het menu "Overboeken" (je dient wel eerst ingelogd te zijn). Alle Total Clubcards blijven, nadat de punten zijn overgeboekt, actief. Ieder kan afzonderlijk gewoon weer verder sparen. 


Hoe kan ik punten laten overboeken van mijn oude naar mijn nieuwe Total Clubcard?

Je kunt dit laten doen via de Total Club Klantenservice. Na controle van je naam-en adresgegevens kan jouw oude spaarpas gekoppeld worden aan jouw nieuwe spaarpas. Wanneer jouw oude spaarpas niet geblokkeerd is kunt u dit ook zelf doen door in te loggen met de gegevens van de oude pas via "Al lid – inloggen”. Via de optie “Clubcard vervangen” koppel je de nieuwe spaarpas aan de oude en worden alle gegevens inclusief het Total Club saldo overgezet naar de nieuwe spaarpas. De oude Total Clubcard wordt op deze wijze automatisch geblokkeerd. 


Mijn puntensaldo op het internet komt niet overeen met het puntensaldo op mijn kassabon. Hoe komt dit en wat is nu mijn actuele puntensaldo?

Alleen het Total Club saldo opgevraagd via Internet is het actuele saldo. Wanneer het puntensaldo op de kassabon afwijkt ten opzichte van het puntensaldo op het internet, heeft dit te maken met het feit dat de kassabon afkomstig is van een oude terminal. 


Hoe lang blijft mijn spaartegoed geldig? 

Indien je met jouw Total Clubcard gedurende 1 jaar geen transacties heeft gedaan, dan is jouw spaarpas conform de Algemene Voorwaarden verlopen en wordt het tegoed van jouw spaarpas op 0 gezet. Je kunt met deze pas opnieuw beginnen met sparen indien gewenst. Zie de “Algemene voorwaarden


Ik heb een e-mail ontvangen met het bericht dat mijn spaarpas is verlopen en dat mijn spaarsaldo op 0 staat. Hoe kan dat?

Indien je met jouw Total Clubcard gedurende 1 jaar geen transacties hebt gedaan, dan is jouw spaarpas conform de “Algemene Voorwaarden” verlopen en wordt het tegoed van jouw spaarpas op 0 gezet. Je kunt met deze pas opnieuw beginnen met sparen indien gewenst. Jouw spaarpas wordt niet geblokkeerd in het systeem, dit gebeurt alleen indien je gedurende 2 jaar geen transacties hebt gedaan met jouw spaarpas. 


Bonuspunten bij vaker tanken. Als u 200 liter tankt in 3 maanden (gemiddeld 4x een volle tank) krijgt u 50% extra punten over dat kwartaal. Bij 400 liter verdubbelen we zelfs uw gespaarde punten van dat kwartaal. Hoe wordt dit aangepast?

De toekenning van de bonuspunten verloopt geheel automatisch. Je hoeft dit zelf niet in de gaten te houden. 


Niet alle tankpassen komen in aanmerking voor de bonusregeling. Kan ik dan toch sparen, ondanks dat ik geen recht heb op een bonusregeling?

Wanneer jouw tankpas het toestaat dat je deelneemt aan het spaarsysteem, kun je gewoon doorsparen. 


Hoe zit het met de stations die nu een bonus geven. Komt deze te vervallen?

De stationsgebonden bonus blijft ongewijzigd van kracht, afhankelijk van de beslissing van het station/de dealer. 


De Power Points pas blijft t/m 30 april 2014 nog in omloop. Wat gebeurt er met mijn pas na 30 april 2014?

De Power Points spaarpas kan na 30/04/2014 niet meer worden gebruikt en wordt ook niet meer op de stations geaccepteerd. Het gespaarde saldo kan niet meer worden overgeboekt, dit was mogelijk tot 30/04/2015.


Kan ik ook Total Club punten sparen in het buitenland?

Nee, vooralsnog niet. 


Hoe werkt de Total Club voetbalactie?

Spaar geld voor jouw favoriete amateurclub en scoor zelf de mooiste cadeaus!

Spaar Total Clubpunten, selecteer jouw favoriete amateur voetbalclub en Total doneert het equivalent van jouw gespaarde saldo aan jouw voetbalclub!


Waar selecteer ik mijn favoriete amateurclub?

Nadat je bent ingelogd via “Al lid – inloggen”, klik je op “Uw gegevens”.

Bij stap 2 – favoriete voetbalclub – kun je jouw favoriete voetbalclub selecteren.

X

Total.nl maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Total.nl gebruikt analytische cookies om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Bovendien plaatst Total Nederland N.V. via derde partijen tracking cookies om u gepersonaliseerde advertenties te tonen en om buiten de website van total.nl relevante aanbiedingen te doen. Uw internetgedrag kan door deze derden gevolgd worden door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website gaat u hiermee akkoord. KLIK HIER voor ons PRIVACY STATEMENT & COOKIE BELEID